چشمگیر Yiida Smart Pocket Scanner مترجم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چشمگیر Yiida Smart Pocket Scanner مترجم
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1399
بازدید : 38
نویسنده : jessica

Yiida یک اسکن ساخت دیکشنری الکترونیکی برای عصر مدرن است که می تواند معنای کلمات انگلیسی را فقط با انگشت انگشت جستجو کرده و کارایی و راحتی را دنبال کند.
گسترش فرهنگ نامه های الکترونیکی در اواخر دهه 1980 بود. در مقایسه با لغت نامه های کاغذ ، زمان مترجم آنلاین که به جستجوی لغت نامه ها برمی گردد ، بشدت کوتاه شد و قابلیت حمل عالی شایسته یک انقلاب بود. از آنجا که در این زمان ، فرهنگ لغت الکترونیکی انقلابی Yiida که باید انقلابی در بعدی ایجاد کرد ظهور کرد.

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] لوازم التحریر عمومی لوازم التحریر 2020 جایزه محصول Yiida

(Yiida) یک فرهنگ لغت الکترونیکی مبتنی بر اسکن است که با فرهنگ لغت الکترونیکی نوع ورودی معمولی و جستجوها با اشاره به معنی یک کلمه انگلیسی متفاوت است.

[کار با آسان با یک لمس] هنگام استفاده از Yiida ، که دارای دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی است ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله با یک برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

[تشخیص شخصیت سریع] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته به طور خودکار شخصیت ها را در فونت های مختلف فقط در 0.3 ثانیه با "لمس انگشت خود" می شناسد. می توان.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به یک شرکت تحقیقاتی ، "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این دقیق از واژگان اساسی اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی به اصطلاحات فنی که در عمل مفید هستند ، ترجمه می کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری زبان انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida Smart Pocket Language translator همچنین می تواند کتابهای واژگان ایجاد کند که بر اساس عادت های کاربر با آخرین فن آوری هوش مصنوعی ، به سرعت مرور شود. یادگیری انگلیسی کارآمدتر را بدست آورید. ما برای مطالعه روزمره انگلیسی و آمادگی برای امتحانات پشتیبانی کاملی ارائه می دهیم.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: